EΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΣΤΟ ΙΕΠ Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021) Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου Το Δημοτικό σχολείο Σταυροδρομίου Ν. Πέλλας λειτουργεί ως τριθέσιο. Αποτελείται από τρία τμήματα πρωινής ζώνης, ένα τμήμα ολοήμερου και ένα τμήμα ΖΕΠ. Οι εκπαιδευτικοί που δουλεύουν στο σχολείο μας είναι: 5 ΠΕ 70, 1 ΠΕ 11, 1 ΠΕ 08, 1ΠΕ 79.01 και 1 ΠΕ 70 παράλληλης στήριξης. Έχουμε ένα μαθητή με παράλληλη στήριξη και 2 μαθητές με διάγνωση από ΚΕΣΥ για τμήμα ένταξης. Όλες οι αίθουσες διδασκαλίας είναι εξοπλισμένες με προτζέκτορες (η 1 αίθουσα έχει φορητό) και σταθερούς υπολογιστές οι 2 αίθουσες (η 1 αίθουσα έχει tablet). Το σχολικό έτος 2020-2021 στη σχολική μας μονάδα εργάζονταν 9 εκπαιδευτικοί (μαζί με τις ειδικότητες, την παράλληλη στήριξη και την εκπαιδευτικό του τμήματος ΖΕΠ). Κατά τη σχολική χρονιά 2020-2021 φοίτησαν στη σχολική μας μονάδα 30 μαθητές. Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Θετικά σημεία Συμμετοχή και μεγάλη προσπάθεια καταβλήθηκε από όλους τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μας μονάδας να ανταποκριθούν σε καταστάσεις πρωτόγνωρες με μεγάλο ενδιαφέρον. Συνεργασία εκπαιδευτικών-μαθητών/τριών-γονέων/κηδεμόνων. Σημεία προς βελτίωση Αδυναμία καθημερινής σύνδεσης στο διαδίκτυο. Μεγάλο πρόβλημα με την ταχύτητα του διαδικτύου. Αδυναμία αρκετών μαθητών να παρακολουθήσουν διαδικτυακά μαθήματα λόγω έλλειψης διαδικτύου και υπολογιστών. Η πλειοψηφία των μαθητών χρησιμοποιούσε στην τηλεκπαίδευση κινητό τηλέφωνο. Η διάθεση ενός tablet από το Υ.ΠΑΙ.Θ στη σχολική μας μονάδα δεν ήταν επαρκής για να καλύψει όλες μας τις ανάγκες. Έλλειψη διαδικτύου και υπολογιστών, tablet, οι μαθητές Ρομά. Θετικά σημεία Άμεση επαφή, ανταπόκριση και αμφίδρομη επικοινωνία. Σημεία προς βελτίωση Συνεργασία και με άλλα όμορα σχολεία ή δημιουργία ενός δικτύου όμορων σχολείων (σε σταθερή βάση) όπου θα συνεργαζόμαστε και θα υλοποιούμε περισσότερες δράσεις με αμφίδρομη επικοινωνία. Θετικά σημεία Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας απέκτησαν ψηφιακές δεξιότητες. Έμαθαν νέους τρόπους διαδικτυακής διδασκαλίας και πολλές φορές αναγκάστηκαν να αναζητήσουν νέους πιο πρόσφορους δρόμους για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Σημεία προς βελτίωση Κούραση εκπαιδευτικών στα ολιγοθέσια σχολεία, δουλεύουν περισσότερες ώρες (λόγω της ιδιαιτερότητας του σχολείου) χωρίς ειδικότητες τις περισσότερες φορές. Προσπάθεια ένταξης σε Ευρωπαϊκά προγράμματα μη εφικτή. Στη σχολική μας μονάδα το σχολικό έτος 2020-2021 δεν είχαμε εκπαιδευτικό Αγγλικής γλώσσας καθώς και Πληροφορικής(έχουμε να δούμε πάνω από 10 χρόνια). Εκπαίδευση εκπαιδευτικών σε νέες μελλοντικές προκλήσεις.

Σχόλια

  1. Με λιγα λογια υπάρχουν και θετικα και αρνητικά στην λειτουργία του σχολείου. Ελπίζω να αντιμετωπιστουν οι δυσκολίες στο μέγιστο καλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο